زنگ آغاز نصرالله امروز در مدارس کشور نواخته شد

زنگ آغاز نصرالله با هدف شناخت بیشتر دانش‌آموزان از شخصیت شهید حسن نصرالله امروز در مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول کشور نواخته شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)زنگ "آغاز نصرالله" امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در مدارس کشور نواخته شد.

این زنگ به منظور آشنایی با جریان مقاومت و رهبران برجسته آن، به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله، در ابتدای کلاس‌های درسی در سراسر کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این باره اظهار کرد: با شهادت سید حسن نصرالله، نصرت الهی بیشتر و راه او آغازی دوباره خواهد داشت.

وی افزود: زنگ "آغاز نصرالله" در تمام مدارس کشور، با اولویت مدارس ابتدایی و متوسطه اول، برگزار شد. این زنگ با سایر زنگ‌ها، مانند آغاز سال تحصیلی، استکبار ستیزی و انقلاب، متفاوت است و هدف آن آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان است.

پورثانی گفت: محتوایی چندرسانه‌ای و متنی تهیه شده و در اختیار معلمان قرار گرفته است تا دانش‌آموزان بیشتر با شخصیت شهید حسن نصرالله آشنا شوند. پس از شهادت او، دانش‌آموزان به دنبال شناخت او هستند و می‌خواهند بدانند چه شخصیتی بوده است که اسرائیل ۸۵ تن بمب برای شهادت او به کار برد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، دانش‌آموزان بیشتر با او آشنا شدند و اکنون تمام دانش‌آموزان این قهرمان کشور را می‌شناسند. امروز مطالبه شناخت بیشتری از شهید حسن نصرالله وجود دارد و در زنگ "آغاز نصرالله" به دنبال افزایش آگاهی دانش‌آموزان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha